Azor ERP-systeem

Organisatie:
Prijs:
€ 45 (per gebruiker)
Prijsmodel volgens leverancier: " Wij bieden Azor zowel in huur vorm als in eenmalige aanschaf aan. Beide opties kunt u af nemen als Cloud service en als locale installatie. De huur vorm is vanaf €45,- per maand per gebruiker. De eenmalige aanschaf begint bij €899,- per gebruiker."
Versie:
11.9
Bijgewerkt:
02-05-2012
Beoordeling:
<0 id="post-ratings-12768" class="post-ratings" itemscope itemtype="http://schema.org/Product" data-nonce="bfab843a2c">aardigredelijkneutraalgoeduitstekend (No Ratings Yet)
<0 id="post-ratings-12768-loading" class="post-ratings-loading">Loading ... Loading ...
 
 
 
 

Projecten, processen, klanten financiën, en medewerkers. Daar draait het allemaal om. Gegevens die eenmaal zijn vastgelegd, kunnen in meerdere modules worden gebruikt. Azor biedt meer functionaliteit dan enkel CRM, dit heeft als voordeel dat u geen verschillende aparte applicaties hoeft aan te schaffen om over de vereiste functionaliteit te beschikken. Met Azor beschikt u over het juiste systeem om uw bedrijf volledig te automatiseren. Azor is in staat om uw organisatie te ondersteunen vanaf het eerste contact met uw klant tot en met de boekhouding.

Azor bestaat uit een succesvolle combinatie van modules die naadloos samenwerken. De realiteit is dat Azor – ook al voorzien alle modules tesamen in een totaaloplossing – vaak geïntegreerd zal worden met bestaande systemen en werkwijzen. Logisch. Prettig dus dat er geen conflicten ontstaan wanneer Azor gekoppeld wordt aan de meeste bekende boekhoudsystemen, om maar eens iets te noemen. Azor beschikt standaard over de volgende modules:

- CRM (relaties, bedrijven, concerns modules)

- Offerte module

- Facturen module

- Document management

- Urenregistratie module

- Todo’ s module

- Artikelen module

- Werkzaamheden module

- HRM module

- Rapportage module

- Resultaten module

- PR module

- Email module

- Project administratie module

- Planning module

- Email Marketing / Direct Mail marketing

De uitbreiding naar mobiele apparaten zoals de iPhone & iPad. Azor voorziet zijn gebruikers nu ook onderweg doormiddel van een push verbinding van belangrijke gegevens.  

Outlook integratie / Email archivering. Koppel uw belangrijke correspondentie aan uw CRM gegevens in Azor.

Groeit het bedrijf? Azor groeit mee en laat zich probleemloos opschalen. Azor is ontwikkeld om met meerdere mensen tegelijkertijd aan een project te kunnen werken. Hierbij wordt geen gebruik gemaakt van trage synchronisatie, maar van hypermoderne pushtechnologie. Dit heeft als voordeel dat iedereen er blind op kan vertrouwen dat altijd de meest recente data wordt getoond. Real time. De functie die elke nieuwe gebruiker als een verademing beschouwt, is de zeer slimme en snelle zoekmachine. Efficiënt worden alle files binnen Azor gescand en de resultaten worden in een lijstweergave keurig per module op een rijtje gezet. Zo behoudt u altijd overzicht.  

Azor kunt u in eigen beheer nemen al uw gegevens blijven binnen uw bedrijfspand. Azor kunt u afnemen als cloud dienst waarin u zelf geen zorg hoeft te dragen voor de techniek. Voor beide opties is iets te zeggen, de keuze is aan u. U kunt Azor zowel huren als kopen.  Azor biedt vergaande configuratie waardoor u beschikt over een systeem wat goed bij u uw organisatie past.

Maart 2012 is Kempen Automatisering verkozen tot FBA Platinum Member. Oftewel: de hoogste status voor een FileMaker partner, in Nederland beschikken slechts 2 partners over deze status. Hiermee bewijzen we de kracht van onze werkwijze. En die is eenvoudig: onze klanten het zo makkelijk mogelijk maken. U kunt op onze website terecht voor meer uitleg omtrent onze werkwijze.




Noot: Deze publicatie is geplaatst door een deelnemer van de SoftwareMatrixSM alle logo's, trademarks, beeld- en handelsmerken op deze site en in deze publicatie zijn eigendom van de respectievelijke eigenaars. Wij zijn niet aansprakelijk voor inhoud van deze pulbicatie. De auteur van deze publicatie is bekend bij de redactie.